نوشته شده توسط : کیم کالا

فروش و پشتیبانی : 09120750932 - 86083705-021

کرم ارگانیک میراکل Miracle یکی از بهترین و موثرترین کرم های زیبایی پوست است که این کرم از عصاره ارگانیک آلوورا ساخته شده است، بهتر از شما هم بدانید که بیش از ۷۰ درصد کرم های مرطوب کننده پوست را آب را تشکیل داده است، اما در کرم ارگانیک میراکل از عصاره آلوورا برای آن استفاده شده است، البته در ساخت کرم زیبایی میراکل از ۲۰ عصاره گیاهی و ارگانیک مختلف استفاده شده است، به همین دلیل است که این کرم یکی از موثرترین کرم زیبایی و شادابی پوست در دنیاست. این کرم توسط تیم دکتر عبیدی ساخته شده است.

 

کرم ارگانیک میراکل Miracle

 

کرم ارگانیک Miracle فاقد هر گونه چربی است و به همین دلیل در کمترین زمان ممکن در پوست جذب می شود و این عامل نیز یکی از عوامل موثر بودن این کرم است، کرم ارگانیک میراکل تنها کرم زیبایی ایرانی است که توانسته است بالاترین استانداردهای جهانی محصولات اورگانیک را کسب کند و همچنین دارای مجور ساخت محصول ارگانیک از وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی ایران است.

 

معرفی کرم ارگانیک

 

در ساخت کرم ارگانیک میراکل از چه عصاره هایی استفاده شده است؟

در ساخت کرم ارگانیک Miracle از عصاره بیش از ۲۰ عصاره مختلف استفاده شده است که از جمله می توان به عصاره آلوورا، توت فرنگی، بادام شیرین، موم عسل، آووکادو،توت فرنگی،زیتون، هوهوبا(جوجوبا)، بلوبری، جلبک ایسلندی، انار، کوپوآسو، اسکلروتیوم گام، گوارانا، رزبری، رزمالو، کرنبری، هسته انار، نارگیل، پالماروزا، آسای پالم، آرگان، جرانیوم، نارنج و… اشاره کرد.

کرم ارگانیک جوان کننده صورت میراکل حجم 50 میل

فروش کرم زیبایی پوست ارگانیک میراکل

کرم ارگانیک میراکل سرشار از ویتامین های امگا ۳، ۶ و ۹، سرشار از آنتی اکسیدان، فیتوسترول، فیتواستروژن و ویتامین های کاملا طبیعی است و به دلیل استفاده از عصاره های ارگانیک پوستی بسیار شاداب، جوان و لطیف به شما هدیه خواهد کرد، با استفاده از این کرم می توانید پوست خود را جوان کرده و زیبا و جوان به نظر برسید، اگر به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید به شما توصیه می کنم این کرم را استفاده کنید.

Miracle Certified Organic Face Cream 50ml

توجه کنید که تاریخ انقضای این کردم یک سال است و پس از باز شدن بسته آن بمدت ۶ ماه فرصت استفاده از آن را دارید و پس از آن باید کرم را دور بیندازید!

 

ارسال به سراسر کشور با همکاری شرکت پست

ضمانت کیفیت محصول

تولید ایران

 

قیمت: 115000 تومان

 

خرید:

http://kimkala.com/product/miracle-organic-cream

 

⛔️ کانال تلگرام ما ⛔️ پیج اینستاگرام ما ⛔️ سایت فروشگاهی ما

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با شماره تلفن های 09120132883 - 02186083705 تماس بگیرید...





:: برچسب‌ها: کرم رفع چین و چروک,قیمت کرم رفع چین و چروک,خرید کرم رفع چین و چروک,جدیدترین کرم رفع چین و چروک, ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: